Τρίτη 29 Μαρτίου 2016

Εγκληματική αναλγησία από τα ΚΕΠΑ, αφήνουν ηπατοπαθή με κίρρωση του ήπατος και άλλες αναπηρίες χωρίς επίδομα


Μία απίστευτη, συγκλονιστική περιπέτεια ζει η 48χρονη ηπατοπαθής με κίρρωση του ήπατος και άλλες αναπηρίες, εξαιτίας της νέας γνωμάτευσης από τα ΚΕΠΑ, η οποία της στερεί το πολύτιμο επίδομα αναπηρίας από τον Οργανισμό Ασφάλισης Ελευθέρων Επαγγελματιών (ΟΑΕΕ). Την δραματική περιπέτεια της 48χρονης ασθενούς δημοσιεύει την Τρίτη 29 Μαρτίου κατ' αποκλειστικότητα το ygeia360.gr, όπως την εξιστορεί η ίδια η παθούσα:

"Είμαι 48 ετών και πάσχω από μη αντιρροπούμενη κίρρωση ήπατος με σοβαρά συμπτώματα : ασκίτης – η λεγόμενη ασκιτική συλλογή υγρού (παθολογικό υγρό στην κοιλιά-περιτόναιο) και ηπατική ανεπάρκεια (που μου προκαλεί εγκεφαλοπάθεια με νευρολογική διαταραχή τη βραδύτητα στην ομιλία). Η κίρρωση εγκαταστάθηκε εξαιτίας χρόνιας λοίμωξης από τους ιούς ηπατίτιδων HBV & HCV οι οποίοι μου μεταδόθηκαν σε παιδική ηλικία λόγω συχνών μεταγγίσεων αίματος. Από το 1977 έως το 1984 νοσούσα από λευχαιμία, η οποία έως σήμερα είναι σε ύφεση. Την παραπάνω περίοδο, εκτός των χημειοθεραπειών έκανα ένα χειρουργείο και αρκετές μεταγγίσεις με αίμα και παράγωγα αίματος.

Μέχρι το 2010, εργαζόμουν ως ειδική παιδαγωγός ή και σε άλλους τομείς όταν δεν έβρισκα δουλειά στο αντικείμενό μου. Από το 2010 λαμβάνω επί 5 συνεχόμενα έτη σύνταξη αναπηρίας από τον ασφαλιστικό μου φορέα (ΟΑΕΕ) με βάση γνωματεύσεις των Κέντρων Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕ.Π.Α) που μου απέδωσαν σε 2 κρίσεις ποσοστά 80 και 75 % αντίστοιχα, σύμφωνα και με το απόσπασμα του κατά νόμο Πίνακα Ποσοστών Αναπηρίας που επισυνάπτω.

Πρόσφατα σε 2 νέες κρίσεις τα ΚΕ.Π.Α. κατέβασαν το ποσοστό αναπηρίας μου σε 50% στην πρωτοβάθμια (Ιούλιος 2015) και 58% στη δευτεροβάθμια επιτροπή (Σεπτέμβριος 2015) θεωρώντας ότι η κίρρωση έγινε πλέον αντιρροπούμενη (δηλαδή επέστρεψε στην ήπια μορφή). Αυτό παρά το γεγονός ότι η ασκιτική συλλογή (παθολογικό υγρό στην κοιλιά) εξακολουθεί να υφίσταται και να αντιμετωπίζεται με συνεχή χρήση διουρητικών από 2013 (αυτό αναγνωρίζεται και από την αντίστοιχη Γνωμάτευση των ΚΕΠΑ 20/06/2013) και παρά το γεγονός ότι η τελευταία Μαγνητική Τομογραφία έδειξε «μικρή περι-ηπατική συλλογή» ενόσω ήμουν σε φαρμακευτική αγωγή με διουρητικά : δηλαδή ότι εξακολουθεί να υπάρχει παθολογικό υγρό στο περιτόναιο γύρω από το ήπαρ μου...

Αυτά δείχνουν ξεκάθαρα (και σύμφωνα με τη γνωμάτευση του γιατρού μου) ότι η κίρρωση μου εξακολουθεί να είναι μη αντιρροπούμενη και χωρίς βελτίωση, αλλά για τις επιτροπές των ΚΕΠΑ δεν αποτέλεσαν σημεία επιδείνωσης αλλά σημεία βελτίωσης σε αντιρροπούμενη κίρρωση !!!

Κι ενώ στην Γνωμάτευση της, η επιτροπή των ΚΕΠΑ (07/07/2015) αναγνωρίζει επίσης "Ήπιου Βαθμού Περιοριστικού Τύπου Διαταραχή του Αερισμού", ή αλλιώς ήπιο περιοριστικό πνευμονικό σύνδρομο, (που οφείλεται σε πίεση των πνευμόνων μου από τη διόγκωση της κοιλιάς μου λόγω της κίρρωσης – και που αναγνωρίζεται πρώτη φορά ως επιπρόσθετη επιπλοκή εκτός ήπατος) αυτό η εν λόγω επιτροπή το εκλαμβάνει ως βελτίωση της όλης κατάστασης και όχι ως επιδείνωση!!!

Συνοψίζοντας η επιτροπή [09905/2015/6324] των ΚΕΠΑ, καταργεί τα ιατρικά δεδομένα, αγνοεί την γνωμάτευση του θεράποντος ιατρού και δεν ακολουθεί καν τον Πινάκα Προσδιορισμού Ποσοστών Αναπηρίας (ΦΕΚ 1506/Β'/4.5.2012).

Με αυτή την τελευταία Γνωμάτευση, το ασφαλιστικό μου ταμείο καταργεί την σύνταξη των 459€ που έπαιρνα και τώρα πρέπει να επιβιώσω και να αντιμετωπίζω τα σοβαρά και επικίνδυνα προβλήματα υγείας μου χωρίς να έχω την δυνατότητα να εργαστώ"...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More